Home » Blogs

Blogs

Interim HR-adviseur

Interim HR-adviseur nodig? Een HR-businesspartner als oplossing

13 mei 2024

In een snel veranderende zakelijke omgeving worden organisaties vaak geconfronteerd met schommelingen in personeelsbehoeften- en uitdagingen. Dat varieert van plotselinge pieken in wervingsbehoeften tot complexe HR-vraagstukken. In dergelijke situaties kan het inschakelen van een interim HR-adviseur een aantrekkelijke optie lijken. Toch kan het, in plaats van te kiezen voor een tijdelijke oplossing, zinvoller en efficiënter […]

Lees meer

salarisverwerking uitbesteden

Salarisverwerking uitbesteden of zelf doen? Hier moet je op letten

7 mei 2024

Salarisverwerking: een grote uitdaging voor veel werkgevers en HR-managers. Het is echter een onmisbaar onderdeel van je personeelszaken. Hoe pak je dit aan? Je kunt dit volledig zelf beheren of ervoor kiezen dit uit te besteden, zodat je meer tijd hebt voor andere belangrijke zaken binnen de HR-afdeling. In deze blog vertellen we je alles […]

Lees meer

Proforma loonstrook

Proforma loonstrook: wat is het en hoe maak je deze?

29 april 2024

Voor zowel werkgevers als medewerkers geeft inzicht krijgen in loonstroken veel duidelijkheid. Een proforma loonstrook geeft je deze inzichten. Maar wat houdt zo’n proforma loonstrook nou precies in en waar kun je dit als werkgever voor gebruiken? Wij vertellen het je in deze blog!

Lees meer

Salarisadministratie-horeca

Salarisadministratie horeca: zelf doen of uitbesteden?

27 maart 2024

Een onmisbaar onderdeel dat hoort bij je personeelszaken is de salarisadministratie van de medewerkers. Vooral de salarisadministratie in de horeca kan een grote klus en uitdaging zijn vanwege de wisselende uren van medewerkers. Dit vraagt enorm veel tijd van degene die hier verantwoordelijk voor is. Uitbesteden zorgt voor een foutloze salarisadministratie en dit borgt de […]

Lees meer