Customer Success Manager
32-40 uur

Ben jij een proactieve en klantgerichte professional met ervaring in HR- en payrollprocessen?
Wij zoeken een Customer Success Manager die de brug slaat tussen onze klanten en onze software. Jij begeleidt klanten bij de implementatie en optimalisatie van HR- en payrollprocessen binnen het Fhris-portaal. Met jouw expertise help je klanten groeien door waardevolle inzichten en verbeteringen aan te dragen.
Bij Fhris werken we met een hecht team waarin we samen onze dienstverlening continu verbeteren. Jouw rol is daarin essentieel: je signaleert kansen, lost knelpunten op en zorgt ervoor dat klanten onze software optimaal benutten.
Ben jij onze nieuwe collega?
Wat ga je doen?
Klantrelatiebeheer
- Proactief opbouwen en onderhouden van klantrelaties
- Kansen en knelpunten signaleren en hierop inspelen
- Eerste aanspreekpunt zijn bij escalaties of complexe vraagstukken
Implementatie van HR- en payrollprocessen
- Leiding nemen in implementatietrajecten van A tot Z
- HR- en payrollprocessen analyseren en optimaliseren binnen het Fhris-portaal
- Samenwerken met interne afdelingen om implementaties soepel te laten verlopen
Klantgerichte oplossingen & procesoptimalisatie
- Klanten ondersteunen bij optimaal gebruik van onze software
- Verbeterkansen signaleren en actief meedenken over procesoptimalisaties
- Samenwerken met Product Development en AFAS/Payroll-experts voor verdere optimalisatie
Functieprofiel
Wie ben jij?
Om in aanmerking te komen voor deze functie herken je jezelf in de volgende punten:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 3-5 jaar werkervaring, bij voorkeur heb je ervaring met het beheren van jouw eigen klanten
- Ervaring met HR en/of Payroll is een pre
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar
- Sterke analytische vaardigheden en oog voor detail
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
Wie zijn wij?
Vanuit ons nieuwe kantoor in Donna op Strijp-S in Eindhoven helpen wij met een gezellig team van circa 30 enthousiastelingen onze klanten om invulling te geven aan alles wat met werkgeverschap te maken heeft. We hebben twee labels waarmee we verschillende doelgroepen helpen om werkgeverschap makkelijker en leuker te maken: Fhris en Mettom.
Fhris is een spin-off van Mettom en bestaat inmiddels ruim 5 jaar. Fhris zorgt er met haar oplossing voor dat elke werkgever een flinke professionaliseringsslag kan maken op het gebied van HR- en salarisadministratie. De doelgroep van Fhris betreft werkgevers met circa 50 tot 500 medewerkers. We werken hierbij nadrukkelijk samen met AFAS, ons inziens de nummer 1 software op dat vlak.
